梧桐肉

就你扣幽灵船船员|我柜宇热(◍•ᴗ•◍)

Patrick Stump-Everybody wants somebody 歌词

存档翻译_(:з」∠)_水平有限
待修改
I, tonight, I feel like being alone
我,今晚,想一个人呆着
If you don't mind, if you don't mind
如果你不介意,如果你不介意
Would you please be so kind
可以请你温柔的
To close the door behind you
关上你身后的门吗
It's been a long, long time
很久很久很久以前
Since I've had this line of doubt
我就有了一大堆疑惑
Out loud
大声喊出来
So I deny I feel like
所以我否认 我想
I feel like, I feel, baby now
我想要,我想,宝贝
Everybody wants somebody
每个人都爱着一个
Who doesn't want them,
不爱他们的
Or wants somebody else, baby
或是心有所属的人,宝贝
You want somebody?
你爱谁呢?
Oh, you want someone?
欧,你爱谁呢?
Somebody else, somebody else
是谁,是谁
Listen up
听着
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗
A young man is a pull pin
年轻的小哥就像
Looking for a grenade, yeah
寻找手榴弹的插销
A young woman will drive you places
年轻的小姐姐会帮你找到回去的路
You never meant to go
你从来都不想去参加
But epiphany is such a cliche
因为主显节是多么的陈腐
Well, there's plenty of fish in the wrong sea
嗯,好多鱼游到了错误的海域
Like there's a premium on mystery again
就像这里又有神秘的宝藏
Hold me, distract me
抱紧我,让我分心
Dress me up in bubbles, baby
让我感觉漂浮在泡沫中,宝贝
Save me from the troubles
把沉沦在你拥抱中的我
Of my own skin, yeah
拯救出来,耶
Everybody wants somebody
每个人都爱着一个
Who doesn't want them
不爱他们的
Or wants somebody else, baby
或是心有所属的人,宝贝
You want somebody?
你爱谁呢?
Oh, you want someone?
欧,你爱谁呢?
Somebody else, somebody else
是谁,是谁
Listen up
听着
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
So I, tonight, I feel like
所以我,今晚,我想要
I feel like, I feel
我想要,我想
Everybody wants somebody
每个人都爱着一个
Who doesn't want them
不爱他们的
Or wants somebody else, baby
或是心有所属的人,宝贝
You want somebody?
你爱谁呢?
Oh, you want someone?
欧,你爱谁呢?
Somebody else, somebody else
是谁,是谁
(Somebody, somebody)
(谁,谁)
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
Everybody
每个人
Everybody wants somebody
每个人都爱着
Who doesn't want them
不爱他们的
Or wants somebody else, baby
或是心有所属的人,宝贝
You want somebody?
你爱谁呢?
Oh, you want someone?
欧,你爱谁呢?
Somebody else, somebody else
是谁,是谁
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?
Don't get hurt, don't you get hurt
别受伤,你没受过伤吗?
Don't get hurt, don't you get
别受伤,你没有过吗?

评论(3)

热度(4)